خاطرات کاغذی

ببینید | باب موران

ماجراجویی جوان به نام «باب موران» به اقصی‌نقاط جهان سرک می‌کشید تا پرده از حقیقت کنار زند و با اشرار و بداندیشی‌ها مبارزه کند.
کد خبر: ۱۴۲۰۶۹۶
نویسنده مریم فلاح
تعداد بازدید : 27

برای باب، زمان و مکان بی‌معنی بود و برای رسیدن به اهدافش حتی به سفر در زمان هم متوسل می‌شد.باب یک جاسوس - خبرنگار فرانسوی بود که در استفاده از سلاح و سبک‌های مختلف هنرهای رزمی تسلط داشت. دوست خستگی‌ناپذیر او، بیل بالانتین مردی با موهای قرمز و هیکلی عظیم‌الجثه، با آرمان‌های وطن پرستانه و البته تا حدودی هم خرافاتی بود. بیل دومتری قد داشت و کف دستش بدون اغراق به اندازه یک چرخ دستی بود! وقتی انگشتانش را مشت می‌کرد، مشت بسته اش به اندازه سر یک بچه می‌شد.

باب موران، دشمن قسم خورده ای هم داشت معروف به آقای «مینگ» که از نوادگان خاندان مینگ محسوب می‌شد. مردی بسیار ثروتمند که ریاست یک سازمان جاسوسی را برعهده داشت. «باب موران» در مواجه با نیروهای اهریمنی معمولا یک دوست و همراه هم داشت. خانم «سوفیا پارامونت” که یک خبرنگار انگلیسی بود و در روزنامه وقایع لندن کار می‌کرد. 

صدای «بیل» و دوستش «باب» را به ترتیب با صداپیشگی غلامرضا صادقی و محمد عبادی می‌شنیدیم.آزیتا یاراحمدی صداپیشه شخصیت سوفیا بود و صدای محمدعلی دیباج را برای نقش پروفسور کلیرمبرت می‌شنیدیم.

باب مورن،(به انگلیسی:bab morane) محصول مشترک فرانسه و کانادا، سال1998  به کارگردانی «نورمن جی. لوبلان «، براساس داستان جاسوس فوق‌حرفه‌ای «باب مورن» ساخته شد. 

ببینید | باب موران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها